Kies een categorie voor een specifiekere zoekopdracht
Hoe vraag ik meer informatie aan?

Hier vind je het contactformulier voor Ondernemers.

Heb ik een tablet nodig voor MyOrder?

​Nee, je hebt geen tablet nodig voor MyOrder. Je kunt onze Beheer Portal gewoon vinden via je computer. Voor MyOrder Sidekick heb je wel een tablet nodig.

Sidekick Waarom Sidekick?

Kom (weer) in contact met je klanten via datgene dat ze altijd en overal bij zich hebben; hun mobiele telefoon. Tegenwoordig heeft de consument meer keuze dan ooit. Gaat hij winkelen in de binnenstad, kiest hij voor het outlet center of blijft hij op de bank zitten en shopt hij online? Winkelen in de winkelstad moet aantrekkelijker worden, zodat de consument weer in de winkelstraat te vinden is.

Sidekick Wat is Sidekick?

Sidekick is het loyaliteitsplatform op de tablet voor retailers en werkt als tweede scherm naast je huidige kassasysteem. Met Sidekick kun je je eigen mobiele spaarkaart en mobiele aanbiedingen aanmaken. Daarnaast geeft Sidekick je meer inzicht in je klanten en hun voorkeuren.

Sidekick Wat zijn de mogelijkheden met Sidekick?

De Sidekick-app biedt:

- je eigen mobiele spaarkaart;
- mobiele aanbiedingen;
- check-in van klanten;
- uitgebreide statistieken

Sidekick Hoe kan ik Sidekick downloaden?

De Sidekick-app is beschikbaar in de Appstore of Google Play Store.

Sidekick Wat zit er in het Sidekick startpakket?

In het startpakket zit een beveiligde beacon en POS materiaal voor in je winkel. De beacon heb je nodig om klanten in te laten checken in je winkel en om direct op de mobiel punten toe te kennen aan de spaarkaart van je klant.

Sidekick Hoe ontvangt een klant mijn mobiele spaarkaart?

Vanuit de Sidekick-app kun je met één klik op de knop een spaarkaart sturen naar je klant. De klant ontvangt deze spaarkaart in zijn of haar mailbox en na acceptatie direct op zijn mobiel.

Sidekick Hoe beloon ik mijn klant met de mobiele spaarkaart?

Klanten kunnen via beacon-technologie eenvoudig punten sparen in je winkel via de MyPoints-app. De klant dient zijn Bluetooth aan te hebben staan en legt vervolgens zijn smartphone op de beacon waarin de beacon. Er ontstaat een beveiligde verbinding waardoor je de klant met een druk op de knop punten kan geven voor zijn of haar aankopen. Je bent altijd in staat zelf punten uit te delen of spaarkaarten te verzilveren.

Sidekick Hoe ziet de klant mijn aanbieding?

Consumenten ontvangen de aanbiedingen op hun smartphone in de MyPoints-app, de MyOrder-app en in de apps van deelnemende partners, zoals de Rabo Wallet.

Sidekick Wat is een beacon?

Een beacon is een klein apparaat dat in je winkel kan worden geplaatst. De beacon kan door middel van Bluetooth-technologie signalen ontvangen en verzenden naar bezoekers met smartphones in de buurt. Klanten kunnen hierdoor automatisch inchecken in je winkel maar ook kun je klanten via de beacon belonen met punten.

Sidekick Hoe verzamelt de Sidekick-app statistieken?

Via de beacon krijg je meer inzicht in de voorkeuren van je klanten zoals bijvoorbeeld het aantal bezoeken van een klant aan je winkel. Het is alleen mogelijk om deze informatie te ontvangen als je klant Bluetooth aan heeft staan en toestemming geeft dat zijn of haar informatie gedeeld mag worden.

Sidekick Wat gebeurt er met de klantgegevens?

De gegevens van de klanten in je winkel zijn alleen zichtbaar gedurende de tijd dat de klant zich in je winkel bevindt en de klant hiervoor toestemming heeft gegeven. De klantgegevens staan in de database van MyOrder Sidekick BV. Er worden geen klantgegevens opgeslagen in de Sidekick-app en de klantgegevens worden niet overgedragen. Je kunt de gegevens dus niet gebruiken voor het aanvullen of beheren van de klantgegevens in je eigen klantenbestand.

Tankstations Hoe kan ik mijn tankstation aanmelden?

Neem hiervoor contact op met MyOrder Sales Support, via salessupport@myorder.nl. Bellen kan ook, telefoonnummer 020 820 20 39.

Tankstations Hoe lang duurt het aanmelden van een tankstation?

Een tankstation moet zich, in samenwerking met Tokheim, technisch voorbereiden op een koppeling met MyOrder. Als dit is geregeld dan kan een tankstation op de standaard MyOrder aanmeldprocedure toegevoegd worden als ondernemer. Neem voor meer informatie contact op met je Tokheim accountmanager.

Tankstations Welke kosten zijn er voor tankstations verbonden aan het tanken met MyOrder?

De kosten worden contractueel afgesproken. Neem contact op met Sales Support, via salessupport@myorder.nl. Bellen kan ook, telefoonnummer 020 820 20 39.

Tankstations Betalen mijn klanten extra voor mobiel tanken?

Nee, voor consumenten in de dienst geheel gratis.

Tankstations Kan ik mobiel tanken aanbieden in mijn eigen app?

Ja, dat kan. Neem daarvoor contact op met Sales Support, via salessupport@myorder.nl. Bellen kan ook, telefoonnummer 020 820 20 39.

Tankstations Is er promotiemateriaal beschikbaar vanuit MyOrder?

In overleg geven we invulling aan de promotie op locatie en eventueel daarbuiten. Informeer naar de mogelijkheden.

Tankstations Waarom biedt MyOrder mobiel tanken aan?

MyOrder biedt naast mobiel betalen verschillende mobiele diensten aan, zoals parkeren, eten & drinken, tickets en nu dus mobiel tanken. Daarmee proberen we het leven van consumenten en ondernemers zo makkelijk mogelijk te maken.

Tankstations Kan ik mobiel tanken ook combineren met andere functies van MyOrder en van mijn eigen organisatie?

MyOrder kan mobiel tanken ook koppelen aan andere diensten, zoals uw eigen loyalty systeem en andere mobiele diensten zoals coupons en aanbiedingen. Neem daarvoor contact op met Sales Support, via salessupport@myorder.nl om samen de mogelijkheden verder te overleggen. Bellen kan ook, telefoonnummer 020 820 20 39.

Hulp nodig?