Kies een categorie voor een specifiekere zoekopdracht
Algemeen Wat is MyOrder?

MyOrder is een app waarmee je mobiel kunt bestellen en betalen bij meer dan 14.500 locaties in Nederland. Koop bijvoorbeeld je parkeerkaartje, je ticket voor de bioscoop, voor een pretpark, je Thuisbezorgd-maaltijd en nog veel meer eenvoudig via je telefoon. Bestel en betaal met gemak wat jij nodig hebt in je leven, sta niet meer te wachten in de rij bij de kassa en gebruik je telefoon als portemonnee. Geen gedoe met contant geld, betaalpassen of spaarkaarten. 

Order Life Easy.

Algemeen Bestellen Hoe betaal ik met MyOrder?

Betalen in de MyOrder-app kan gemakkelijk via je eigen SmartWallet, maar ook via iDEAL, PayPal of Creditcard. Klik hier voor meer informatie.

Algemeen Waar kan ik MyOrder gebruiken?

Check de MyOrder-app om alle locaties te ontdekken. Je kunt bij meer dan 14.500 locaties in Nederland bestellen en betalen voor:

Algemeen Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van MyOrder?

Het plaatsen en betalen van een bestelling is gratis, met uitzondering van de categorie Parkeren. Hiervoor betaal je een transactieprijs van € 0,22 per parkeeractie. Bovendien kun je MyOrder gratis downloaden in de App Store of Google Play Store.

Algemeen Wat zijn de voordelen van MyOrder?
  • Vooraf bestellen en zonder rij afhalen.
  • Nooit meer je portemonnee vergeten.
  • Gemakkelijk en voordelig mobiel parkeren.
  • Je tickets altijd in je broekzak.

Order Life Easy.

Algemeen Wie kan gebruik maken van MyOrder?

De MyOrder-app is er voor iedereen en werkt op toestellen met iOS of Android.

Algemeen Werkt MyOrder op mijn telefoon?

MyOrder is beschikbaar op toestellen met iOS of Android.

Algemeen Waar kan ik MyOrder downloaden?

MyOrder is gratis te downloaden in de Appstore of Google Play Store.

Algemeen Wie zit er achter MyOrder?

MyOrder is in 2008 opgericht door Thomas Brinkman. In 2012 heeft Rabobank Nederland een meerderheidsaandeel genomen in MyOrder.

Algemeen Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze diensten! We horen graag waarom. Je kunt je klacht of suggestie insturen via ons contactformulier. Je verzoek wordt dan in behandeling genomen en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Hulp nodig?